Biuro Obsługi Prawnej – BOP
Rynek 1, parter - pok. 5
STRUKTURA
- Anna Łabuda, tel.: 12 277 01 25
- Krystyna Kollbek-Myszka, tel.: 12 277 01 25
ZAKRES DZIAŁANIA
Najważniejszymi zadaniami Biura Obsługi Prawnej są:
- Reprezentacja Gminy przed organami administracji i sądami w sprawach wymagających zastępstwa prawnego.
- Opiniowanie projektów i dokonywanie oceny legalności aktów prawnych umów i porozumień, upoważnień i pełnomocnictw.
- Prowadzenie zbioru aktów prawnych.
- Udzielanie wyjaśnień w sprawach obowiązującego stanu prawnego w zakresie działania Gminy i jej organów.
- Prowadzenie doradztwa prawnego w sprawach wynikających ze stosunku pracy.
- Współdziałanie w organizowaniu doskonalenia zawodowego pracowników.
- Prowadzenie innych spraw określonych w ustawie o radcach prawnych.
- Biurem Obsługi Prawnej kieruje wyznaczony przez Burmistrza i odpowiedzialny przed nim Koordynator.
- Obsługa prawna poszczególnych komórek prowadzona jest przez radcę wyznaczonego przez Koordynatora dla danego zakresu problematyki.
Drukuj
Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
Rynek 1, 32-050 Skawina
Tel. centrala: +48 12 277 01 00
Fax +48 12 277 01 10
urzad@gminaskawina.pl
Godziny pracy
Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30