Uchwały Rady 2007

UCHWAŁA NR V/38/07RADY  MIEJSKIEJ  W  SKAWINIE z dnia  28 lutego  2007 r. w sprawie: zmiany budżetu  Gminy Skawina na 2007 rok. 

28-02-2007

 


UCHWAŁA NR V/38/07

RADY  MIEJSKIEJ  W  SKAWINIE

z dnia  28 lutego  2007 r.

 

 

w sprawie: zmiany budżetu  Gminy Skawina na 2007 rok.

 

                        Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 4,  ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn.zm.) oraz  art.165, art.184, ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych   (Dz. U. z 2005 r.  Nr 249, poz. 2104, z późn. zm.) Rada Miejska w Skawinie uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

1.Zwiększa się dochody budżetu Gminy o kwotę                                435.934 zł

zgodnie z załącznikiem Nr 1

 

2.Zwiększa się wydatki budżetu Gminy o kwotę                                 511.426 zł

zgodnie z załącznikiem Nr 2.

 

§ 2

 

Zwiększa się deficyt budżetu Gminy na rok 2007 o kwotę                   75.492 zł,

który będzie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciąganych kredytów  zaplanowanych na 2007 r.

 

§ 3

 

Zmniejsza się rozchody budżetu Gminy na rok 2007 o kwotę              75.492 zł

zgodnie z załącznikiem Nr 3.

 

§ 4

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego w trybie przewidzianym dla aktów prawa miejscowego.

 

Przewodniczący  Rady  Miejskiej

 

 

                                                                                 Marcin  KUFLOWSKI

Załącznik Nr 1

do Uchwały Nr  V/38/07

Rady Miejskiej w Skawinie

z dnia  28 lutego  2007 r.

w złotych

 

l.p.

 

Dział

 

 

Nazwa – Treść

 

Zmniejszenia

 

Zwiększenia

 

1.

 

700

 

GOSPODARKA MIESZKANIOWA

w tym:

- wpływy ze sprzedaży składników majątkowych( § 0870)

 

 

12.500

 

12.500

 

 

 

2.

 

756

 

DOCHODY OD OSÓB PRAWNYCH, OD OSÓB FIZYCZNYCH I OD INNYCH JEDNOSTEK NIEPOSIADAJĄCYCH OSOBOWOŚCI PRAWNEJ ORAZ WYDATKI ZWIĄZANE Z ICH POBOREM

w tym:

- podatek dochodowy od osób fizycznych (§ 0010)

 

216.963

 

 

 

 

 

 

 

 

216.963

 

 

3.

 

758

 

RÓŻNE ROZLICZENIA

w tym:

- wpływy z różnych dochodów (§0970)

 

- subwencje ogólne

  w tym:

·        część oświatowa (§ 2920)

·        część równoważąca (§ 2920)

 

 

640.397

 

57.503

 

 

582.894

 

573.658

9.236

 

 

 

 

OGÓŁEM  DOCHODY:

 

216.963

 

652.897

 

Przewodniczący  Rady  Miejskiej

 

 

                                                                                  Marcin  KUFLOWSKI

Załącznik Nr 2

do Uchwały Nr V/38/07

Rady Miejskiej w Skawinie

z dnia  28 lutego 2007 r.

w złotych

 

l.p.

 

Dział

 

Rozdz

 

 

Nazwa – treść

 

Zmniejsz.

 

Zwiększ.

 

1.

 

400

 

 

 

 

 

 

 

40002

 

WYTWARZANIE I ZAOPATRYWANIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ, GAZ I WODĘ

 

Dostarczanie wody

w tym:

b) wydatki majątkowe

     z tego:

·        dotacje

 

 

12.500

 

 

 

 

 

12.500

 

12.500

 

12.500

 

2.

 

600

 

 

 

60016

 

 

 

TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ

 

Drogi publiczne gminne

w tym:

a) wydatki bieżące  

 

 

 

20.995

 

20.995

 

20.995

 

3.

 

710

 

 

 

 

« Powrót

Drukuj

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie

Rynek 1, 32-050 Skawina

Tel. centrala: +48 12 277 01 00

Fax +48 12 277 01 10

urzad@gminaskawina.pl

Godziny pracy

Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30

© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.