13-12-2006
UCHWAŁA Nr II/12/06
RADY MIEJSKIEJ W SKAWINIE
z dnia 13 grudnia 2006 r.
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania Kierunków działań Burmistrza Miasta i Gminy Skawina zmierzających do promocji Gminy Skawina na okres od 1 stycznia 2006 r. do 31 grudnia 2006 r.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z póź. zm.) Rada Miejska w Skawinie uchwala, co następuje:
§ 1
Rada Miejska w Skawinie przyjmuje sprawozdanie z realizacji zadań związanych z promowaniem Gminy Skawina w zakresie określonym w Kierunkach działań Burmistrza Miasta i Gminy Skawina zmierzających do promocji Gminy Skawina na okres od 1 stycznia 2006 r. do 31 grudnia 2006 r.
§ 2
Zatwierdza się Kierunki działań Burmistrza Miasta i Gminy Skawina zmierzające do promocji Gminy Skawina na okres od 1 stycznia 2007 r. do 31 grudnia 2007 r. o treści stanowiącej załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Marcin Kuflowski
Załącznik do Uchwały Nr II/12/06
Rady Miejskiej w Skawinie
z dnia 13 grudnia 2006 r.
„KIERUNKI DZIAŁAŃ BURMISTRZA
MIASTA I GMINY SKAWINA
ZMIERZAJĄCE DO PROMOCJI GMINY
W OKRESIE
OD 1 STYCZNIA 2007 R. DO 31 GRUDNIA 2007 R.”
GRUDZIEŃ 2006 R.
CEL 1 : Propagowanie walorów oraz potencjału rozwojowego Gminy Skawina poprzez kontakty z mediami. ZADANIA: Informowanie mediów o ważnych wydarzeniach oraz o: codziennym życiu w Gminie, potencjale rozwojowym Gminy, współpracy pomiędzy Miastami Partnerskimi, przebiegu gminnych inwestycji, współpracy z lokalnym środowiskiem gospodarczym. Zamieszczanie w mediach materiałów sponsorowanych promujących Gminę. |
CEL: 2 Promocja Skawiny poprzez Internet www.um.skawina.net. |
CEL 3: Propagowanie walorów oraz potencjału rozwojowego Gminy Skawina poprzez działalność wydawniczą: Publikowanie informacji promocyjnych o Gminie Skawina w lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich wydawnictwach. Publikowanie wydawnictw własnych Urzędu Miasta i Gminy. Wydawanie materiałów reklamowych Urzędu Miasta i Gminy. |
CEL 4: Promocja i współpraca w regionie oraz wspólna promocja regionu. Kontakty z urzędami, instytucjami i organizacjami. Prowadzenie szerokiej współpracy z szeregiem urzędów, instytucji i organizacji i charakterze lokalnym i ponadlokalnym. Utrzymywane kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi oraz liderami opinii publicznej. Wspólne publikowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych o regionie. Współpraca ze szkołami, klubami sportowymi, zespołami muzycznymi itp. Współpraca ze środowiskiem akademickim w Krakowie. |
CEL 5: Współpraca z Miastami Partnerskimi Współpraca z Pełnomocnikiem Burmistrza ds. Miast Partnerskich w zakresie organizacji wymiany partnerskiej: CEL 6: |
Współpraca Gminy z podmiotami gospodarczymi. Współpraca ze skawińskimi podmiotami gospodarczymi zmierzająca do wspólnej promocji: a) promowanie w ramach gminnych wydawnictw informacyjnych i reklamowych potencjału gospodarczego lokalnej społeczności, b) publikowanie informacji o współpracy z lokalnymi podmiotami gospodarczymi, c) współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami zrzeszającymi lokalnych przedsiębiorców, d) współpraca z lokalnym środowiskiem gospodarczym w ramach pozyskiwania sponsorów dla wydawnictw i publikacji promocyjnych. |
CEL 7: Działalność związana z promocją Gminy poprzez nagłaśnianie wydarzeń szczególnie istotnych. |
CEL 8: Bieżąca działalność Pełnomocnika typu Public Relations. |
Przewodniczący Rady Miejskiej
Marcin Kuflowski
Rynek 1, 32-050 Skawina
Tel. centrala: +48 12 277 01 00
Fax +48 12 277 01 10
Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30
© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.