22-12-2004
UCHWAŁA Nr XXIX/192/04
RADY MIEJSKIEJ W SKAWINIE
z dnia 22 grudnia 2004 r.
w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania Kierunków działań Burmistrza Miasta i Gminy Skawina zmierzających do promocji Gminy Skawina na okres od 1 stycznia 2004 r. do 31 grudnia 2004 r. oraz przyjęcia kierunków działań Burmistrza Miasta i Gminy Skawina zmierzających do promocji Gminy Skawina na rok 2005.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z póź. zm.) Rada Miejska w Skawinie uchwala, co następuje:
§ 1
Rada Miejska w Skawinie przyjmuje sprawozdanie z realizacji zadań związanych z promowaniem Gminy Skawina w zakresie określonym w Kierunkach działań Burmistrza Miasta i Gminy Skawina zmierzających do promocji Gminy Skawina na okres od 1 stycznia 2004 r. do 31 grudnia 2004 r.
§ 2
Zatwierdza się Kierunki działań Burmistrza Miasta i Gminy Skawina zmierzające do promocji Gminy Skawina na okres od 1 stycznia 2005 r. do 31 grudnia 2005 r. o treści stanowiącej załącznik do niniejszej uchwały.
§ 3
Zobowiązuje się Burmistrza do składania Radzie sprawozdań z podejmowanych działań związanych z promocją Gminy do 31 grudnia każdego roku i przedkładania projektów kierunków działań na lata następne.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miejskiej
dr Sławomir KOPEĆ
?KIERUNKI DZIAŁAŃ BURMISTRZA
MIASTA I GMINY SKAWINA
ZMIERZAJĄCE DO PROMOCJI GMINY
W OKRESIE
OD 1 STYCZNIA 2005 R. DO 31 GRUDNIA 2005 R.
GRUDZIEŃ 2004 R.
CEL 1 : Propagowanie walorów oraz potencjału rozwojowego Gminy Skawina poprzez kontakty z mediami. ZADANIA: Informowanie mediów o ważnych wydarzeniach oraz o codziennym życiu w Gminie. Informowanie mediów o potencjale rozwojowym Gminy, walorach, mocnych stronach gminy itp. Informowanie mediów o funkcjonowaniu współpracy pomiędzy Miastami Partnerskimi. Informowanie mediów o przebiegu gminnych inwestycji. Zamieszczanie w mediach materiałów sponsorowanych promujących Gminę. Informowanie mediów o współpracy z lokalnym środowiskiem gospodarczym. |
CEL: 2 Promocja Skawiny poprzez Internet www.um.skawina.net |
CEL 3: Propagowanie walorów oraz potencjału rozwojowego Gminy Skawina poprzez działalność wydawniczą: ZADANIA: Publikowanie informacji promocyjnych o Gminie Skawina w lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich wydawnictwach Publikowanie wydawnictw własnych Urzędu Miasta i Gminy, Wydawanie materiałów reklamowych Urzędu Miasta i Gminy, |
CEL 4: Promocja i współpraca w regionie oraz wspólna promocja regionu. ZADANIA: Kontakty z urzędami, instytucjami i organizacjami: Prowadzenie szerokiej współpracy z szeregiem urzędów, instytucji i organizacji i charakterze lokalnym i ponadlokalnym. Utrzymywane kontaktów ze środowiskami opiniotwórczymi oraz liderami opinii publicznej. Wspólne publikowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych o regionie. Współpraca ze szkołami, klubami sportowymi, zespołami muzycznymi itp. Współpraca ze środowiskiem akademickim w Krakowie. |
CEL 5: Współpraca z Miastami Partnerskimi ZADANIA: Wzajemne informowanie się o historii, wydarzeniach społecznych i politycznych w obu miastach, Wymiana informacji o życiu mieszkańców, jak również o funkcjonowaniu miejscowych instytucji i organizacji, Wspieranie wzajemnych odwiedzin mieszkańców miast, jak również wizyt grup młodzieży i seniorów, drużyn sportowych i grup turystów, Pielęgnowanie wymiany kulturalnej. Współpraca w ramach wymiany młodzieżowej: Współpraca w ramach wymiany ze Skawińskim Stowarzyszeniem Partnerstwa Miast. Współpraca pomiędzy samorządami lokalnymi Miast Partnerskich. CEL 6: |
Współpraca Gminy z podmiotami gospodarczymi. ZADANIA: Współpraca ze skawińskimi podmiotami gospodarczymi zmierzająca do wspólnej promocji: a) promowanie w ramach gminnych wydawnictw informacyjnych i reklamowych potencjału gospodarczego lokalnej społeczności, b) publikowanie informacji o współpracy z lokalnymi podmiotami gospodarczymi, c) współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami zrzeszającymi lokalnych przedsiębiorców, d) współpraca z lokalnym środowiskiem gospodarczym w ramach pozyskiwania sponsorów dla wydawnictw i publikacji promocyjnych, |
CEL 7: Działalność związana z promocją Gminy poprzez nagłaśnianie wydarzeń szczególnie istotnych |
CEL 8: Bieżąca działalność Pełnomocnika typu Public Relations |
Przewodniczący Rady Miejskiej
dr Sławomir KOPEĆ
Rynek 1, 32-050 Skawina
Tel. centrala: +48 12 277 01 00
Fax +48 12 277 01 10
Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30
© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.