Uchwały Rady 2008

U C H W A Ł A  Nr  XIV/113 /07                        RADY  MIEJSKIEJ W  SKAWINIE z dnia  21 listopada 2007 r.   w sprawie  opłaty od posiadania psów  na 2008 r.

21-11-2007

 


U C H W A Ł A  Nr  XIV/ 113 /07

                                      RADY  MIEJSKIEJ W  SKAWINIE

                                         z dnia  21 listopada 2007 r.

 

 

w sprawie  opłaty od posiadania psów  na 2008 r.

 

 

          Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 8 w związku z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym / tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm./ i art. 18a i 19   ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych / tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 121, poz. 844, Nr 220, poz. 1601, Nr 225, poz. 1635, Nr 245, poz. 1775, Nr 249, poz. 1828, Nr 251, poz. 1847/ Rada Miejska w Skawinie uchwala, co następuje:                 

 

                                                        §  1

 

Uchwałą niniejszą Rada Miejska w Skawinie:

1.     wprowadza na terenie Miasta i Gminy Skawina opłatę od posiadania psów;

2.     określa wysokość stawki opłaty od posiadania psów;

3.     określa zasady ustalania i poboru oraz terminy płatności opłaty od posiadania psów.

 

 

                                                        §  2

 

Wprowadza się na terenie Miasta i Gminy Skawina opłatę od posiadania psów.

  

                                                        §  3

 

Stawkę roczną opłaty od posiadania psów ustala się w wysokości 20,00 zł od jednego psa posiadanego przez osobę fizyczną.

 

                                                    §  4

 

1.     Opłata od posiadania psów płatna jest bez wezwania do dnia 31 marca roku podatkowego, a w przypadku powstania obowiązku jej uiszczenia po tej dacie, w terminie 14 dniu od dnia powstania tego obowiązku. W przypadku powstania lub wygaśnięcia obowiązku uiszczenia opłaty w ciągu roku podatkowego, stawkę roczną zmniejsza się proporcjonalnie do liczby miesięcy, w którym nie istniał obowiązek jej zapłaty.

2.     Obowiązek uiszczenia opłaty powstaje od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym powstały okoliczności uzasadniające powstanie tego obowiązku i wygasa z upływem miesiąca, w którym ustały okoliczności uzasadniające ten obowiązek.

 

                                              

§ 5

 

1.     Wpłaty opłaty można dokonywać bezpośrednio na konto Urzędu Miasta i Gminy Skawina.

2.     Pobór opłaty może odbywać się również w drodze inkasa na zasadach ustalonych  w odrębnej uchwale.  Inkasentami opłaty we wsiach są osoby wyznaczone do pobierania podatków i opłat zgodnie z odrębną uchwałą.

 

                                                        § 6

 

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego z mocą  od   1 stycznia 2008 roku.

 

 

 

 

                                                             Przewodniczący Rady Miejskiej

 

                                                                       MARCIN   KUFLOWSKI 

« Powrót

Drukuj

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie

Rynek 1, 32-050 Skawina

Tel. centrala: +48 12 277 01 00

Fax +48 12 277 01 10

urzad@gminaskawina.pl

Godziny pracy

Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30

© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.