17-03-2009
PROTOKÓŁ z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie w dniu 3 marca 2009 roku.
Komisja w składzie :
1. Pan Stanisław Żak - Przewodniczący Komisji
2. Pani Ewa Strzałka - Sekretarz Komisji
3. Pani Teresa Wątor - Członek Komisji
4. Pan Maciej Siklucki - Członek Komisji
Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Skawina Nr 163/05 z dnia 09 sierpnia 2005 r. – Komisja stwierdziła, że w wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy, aplikacje złożyło 14 kandydatów.
Do rozmowy kwalifikacyjnej Komisja postanowiła dopuścić 3 osoby spełniające wymogi formalne tj.:
1. Pani Agata Biela zam. Wielkie Drogi
2. Pani Urszula Grońska zam. Chorowice
3. Pani Monika Dąbrowska zam. Wieliczka
Komisja po dyskusji na temat wiedzy prezentowanej przez kandydatów, jednogłośnie rekomendowała Panią Agatę BIELA na stanowisko Podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miasta i Gminy w Skawinie.
Protokół sporządziła: dnia 03.03.2009 r. Ewa Strzałka
Zatwierdził : Stanisław ŻAK Przewodniczący Komisji
Rynek 1, 32-050 Skawina
Tel. centrala: +48 12 277 01 00
Fax +48 12 277 01 10
Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30
© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.