Aktualności SRDPP

Powołanie komisji wyborczej do SRDPP

02-01-2020

Burmistrz miasta i Gminy na podstawie art. 41e-g ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz Uchwały Rady Miejskiej w sprawie przyjęcia trybu powoływania członków Skawińskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego powołał komisję wyborczą, która przeliczy głosy w wyborach do SRDPP.

 

ZARZĄDZENIE Nr 6.2019
BURMISTRZA MIASTA I GMINY SKAWINA
z dnia 2 stycznia 2019r.

PSW.521.1.2020

w sprawie powołania komisji wyborczej ustalającej wyniki głosowania w wyborach do Skawińskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

Na podstawie art. 41e-g ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 688) oraz Uchwały Nr XXII/321/16 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 28 września 2016 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIII/280/12 Rady Miejskiej w Skawinie z dnia 26 września 2012 r. w sprawie przyjęcia trybu powoływania członków Skawińskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, sposobu jej organizacji oraz trybu działania, zarządza się, co następuje:

§1

Powołuje się komisję wyborczą ustalającą wyniki głosowania w wyborach do Skawińskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, zwanej dalej „SRDPP”, rozpisanych Zarządzeniem Nr 332.2019 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z dnia 4 listopada 2019 r., w składzie:
Przewodniczący:
1.      Tomasz Ożóg - II Z-ca Burmistrza Miasta i Gminy Skawina
oraz członkowie:
1.      Anna Kałuża – przedstawiciel NGO;
2.      Mirosław Bednarczyk – przedstawiciel NGO;
3.      Żaneta Kotula – przedstawiciel Rady Miejskiej w Skawinie;
4.      Andrzej Wrzoszczyk – przedstawiciel Rady Miejskiej w Skawinie;
5.      Joanna Maryon-Golonka– przedstawiciel Burmistrza;
6.      Dorota Bal – przedstawiciel Burmistrza.

§2

Komisja pracuje w oparciu o wytyczne określone w Zarządzeniu 332.2019 Burmistrza Miasta i Gminy Skawina z 4 listopada 2019 r. w sprawie ogłoszenia naboru przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na członków Skawińskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego – w obecności co najmniej połowy jej członków, a jej prace odbywają się w trybie jawnym i z możliwością udziału obserwatorów.

§ 3

Niezwłocznie po zakończeniu głosowania, przy czym nie później niż do 14 stycznia 2019 r., komisja wyborcza dokonuje przeliczenia głosów oddanych przez NGO w wyborach do SRDPP i sporządza protokół wskazujący kandydatów, którzy uzyskali największą ilość głosów.

§ 4

Wyniki głosowania wskazujące ilość głosów uzyskanych przez poszczególnych kandydatów oraz informację o kandydatach, którzy uzyskali mandat radnego SRDPP ogłasza się bez zbędnej zwłoki na stronie internetowej i na tablicach ogłoszeń w siedzibie tut. Urzędu.

§ 5

Obsługę kancelaryjno-biurową prac komisji wyborczej zapewniają pracownicy Wydziału Promocji, Sportu i Współpracy.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


 

 

Załączniki:

« Powrót

Drukuj

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie

Rynek 1, 32-050 Skawina

Tel. centrala: +48 12 277 01 00

Fax +48 12 277 01 10

urzad@gminaskawina.pl

Godziny pracy

Poniedziałek 8.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 14.30

© 2009 by UMIG Skawina. Aplikacje internetowe i tworzenie stron WWW by ESC SA.